Klachten

We nemen alle klachten serieus en geven je zo snel mogelijk een reactie, uiterlijk binnen 15 werkdagen. We laten het weten als de afhandeling van je klacht langer gaat duren.

Klachtenprocedure:

  • na ontvangst van je klacht sturen we de ontvangstbevestiging
  • de verantwoordelijke afdeling of medewerker neemt je klacht in behandeling
  • je ontvangt uiterlijk binnen 15 dagen antwoord op je ingediende klacht

Je kunt ook een klacht indienen bij het CBF (Centraal Bureau Fondsenwerving). Dit bureau houdt toezicht op het functioneren van goede doelen. Het CBF neemt een klacht alleen in behandeling, indien je deze eerder bij de Stichting Overleven met Alvleesklierkanker hebt ingediend.

Om je klacht in te dienen kan je gebruik maken van onderstaand klachtenformulier of een brief sturen naar de Stichting Overleven met Alvleesklierkanker

Geen klacht, maar een suggestie?

Maak dan gebruik van ons contactformulier.


Stichting Overleven met Alvleesklierkanker

Postbus 837
3500 AV Utrecht Telefoon: 030-2306003
E-mail: info@supportcasper.nl

Bank: NL82INGB0000042000
KvK nummer: 64583325
ANBI nummer: 855730109